/** * el translation for greek language * change only the variables without @: in front */ el = { //------------- //--- START --- //------------- // login form LG_TITLE: 'Είσοδος χρήστη', LG_BTN: 'Είσοδος', LG_MAIL: 'Email', LG_PASS: 'Κωδικός', LG_FORGOT: 'Ξέχασα το κωδικό μου', LG_MSG_SUCCESS: 'Επιτυχής σύνδεση!', LG_MSG_ERROR: 'Λάθος στοιχεία, τοποθετήστε τα σωστά και προσπαθήστε ξανά!', // signup form SN_TITLE: 'Εγγραφή χρήστη', SN_BTN: 'Εγγραφή', SN_HELPTEXT: 'Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά', SN_FNAME: 'Όνομα', SN_SNAME: 'Επώνυμο', SN_EMAIL: '@:LG_MAIL', SN_PASSWORD: '@:LG_PASS', SN_REPASSWORD: 'Eπαλήθευση κωδικού', SN_EMAILERROR: 'Λάθος email', SN_PHONE: 'Τηλέφωνο', SN_ACPTRMS1: 'Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους', SN_ACPTRMS2: 'Όρους Χρήσης', SN_MSG_SUCCESS: 'Η εγγραφή ολοκληρώθηκε με επιτυχία!', SN_MSG_ERROR: 'Υπήρξε σφάλμα, προσπαθήστε ξανά αργότερα!', SN_MSG_ERROR2: 'Σφάλμα, το email χρησιμοποιείται ήδη!', // dashboard DS_TITLE: 'Κτελ Πρέβεζας', DS_MENU: 'Μενού', DS_BTN_EXIT: 'Έξοδος', DS_MENU1: 'Δρομολόγια', DS_MENU2: 'Αγορά χρόνου', DS_MENU3: 'Ιστορικό', DS_MENU4: 'Προσφορές', DS_MENU5: 'Ρυθμίσεις', DS_MENU6: 'Επαναποστολή εισιτηρίων', DS_MENU7: 'Επικοινωνία', DS_BTN_LOGIN: '@:LG_BTN', DS_BTN_SIGNUP: '@:SN_BTN', DS_TERMS: 'Όροι χρήσης', DS_VISA: 'https://paycenter.piraeusbank.gr/redirection/Content/HTML/3DSecure_el.html', // overview OV_SECMENU1:'Αναζήτηση δρομολογίου', OV_SECMENU2: 'Επιλογή δρομολογίου', OV_SECMENU3: 'Επιλογή θέσεων', OV_SECMENU4: 'Πληρωμή', OV_TITLE: '@:DS_MENU1', OV_SUM: 'Σύνοψη', OV_SEATS: 'θέσεις', OV_TOTAL: 'Σύνολο', OV_PAY: 'Πληρωμή', OV_HOLD: 'Κράτηση', OV_RETURN: 'Με επιστροφή', OV_SUBTITLE1: 'Αναχώρηση:', OV_SUBTITLE2: 'Επιστροφή:', OV_TERMS: '@:DS_TERMS', OVM_HOLD: '@:OV_HOLD', OVM_PAY: '@:OV_PAY', OVM_INFO: 'Στοιχεία κράτησης/χρέωσης', OVM_NAME: '@:SN_FNAME', OVM_HELPNAME: 'Ονοματεπώνυμο με Αγγλικούς χαρακτήρες', OVM_MAIL: '@:LG_MAIL', OVM_REMAIL: '@:LG_MAIL', OVM_HELPEMAIL: 'Έγκυρο email', OVM_HELPEMAIL2: 'Eπαλήθευση email', OVM_PHONE: '@:SN_PHONE', OVM_HELPPHONE: 'Τηλέφωνο, κωδικός χώρας - τηλεφωνικός αριθμός', OVM_MSG1: 'Πιέστε το πλήκτρο Συνέχεια για να ολοκληρωθεί η διαδικασία! Θα πρέπει να παραλάβετε τα εισιτήρια τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα από το σταθμό αναχώρησης', OVM_MSG2: 'Πιέστε το πλήκτρο Συνέχεια για να ολοκληρωθεί η διαδικασία! Θα μεταβείτε σε ασφαλή τοποθεσία όπου θα γίνει η πληρωμή!', OVM_MSG3: 'Παρακαλώ μη κλείσετε το παράθυρο μόλις γίνει η πληρωμή, θα επιστρέψετε αυτόματα στη σελίδα μας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία!', OVM_BTN: 'Συνέχεια', OVM_ACPTRMS1: '@:SN_ACPTRMS1', OVM_ACPTRMS2: '@:SN_ACPTRMS2', // search view SR_TITLE: '@:OV_SECMENU1', SR_RADIO1: 'Απλή μετάβαση', SR_RADIO2: '@:OV_RETURN', SR_RADIO3: 'Ανοιχτή επιστροφή', SR_FORM1: 'Απο:', SR_FORM2: 'Προς:', SR_FORM3: '@:OV_SUBTITLE1', SR_FORM4: 'Αναζήτηση', SR_FORM5: '@:OV_SUBTITLE2', SR_SEARCHRES: 'Χωρίς αποτελέσματα', // routes view RT_TITLE: '@:OV_SECMENU2', RT_TITLE1: 'Επιλογή δρομολογίου μετάβασης', RT_TITLE2: 'Επιλογή δρομολογίου επιστροφής', RT_BTN: '@:OVM_BTN', RT_TOOLTIP: 'Διαθέσιμες θέσεις', RT_TOOLTIP2: 'Εκτιμώμενος χρόνος ταξιδιού', RT_MSG1: 'Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δρομολόγια !', RT_MSG2: 'Το δρομολόγιο δεν είναι διαθέσιμο για αγορά ή κράτηση εισιτηρίων!', // seats view ST_TITLE: '@:OV_SECMENU3', ST_TITLE1: 'Επιλογή θέσεων μετάβασης', ST_TITLE2: 'Επιλογή θέσεων επιστροφής', ST_SUBTITLE1: '1ο επίπεδο', ST_SUBTITLE2: '2ο επίπεδο', ST_STARTPOINT: 'Επιβίβαση από', ST_STARTPOINT_INFO: 'Επιλέξτε επιβίβαση απο ένα διαφορετικό σημείο', ST_STARTPOINT_DEFAULT: 'Αφετηρία', ST_NAME: 'Όνομα κράτησης', ST_SEATNUM: 'Αριθμός εισιτηρίων', ST_SEATCODE: 'Αριθμός θέσης', ST_TYPE: 'Τύπος εισιτηρίου', ST_PRICE: 'Τιμή', ST_PAS: 'Επιβάτης', ST_LEGEND1: 'Διαθέσιμη', ST_LEGEND2: 'Επιλεγμένη', ST_LEGEND3: 'Μη διαθέσιμη', ST_PAY: '@:OV_PAY', ST_HOLD: '@:OV_HOLD', ST_TBFOOT: 'Το πεδίο είναι υποχρεωτικό', ST_PRICETYPES: 'Τιμές εισιτηρίων', ST_NOSEATS: 'Υπήρξε σφάλμα, το δρομολόγιο δεν είναι διαθέσιμο!', ST_NOFSEATS: 'Αριθμός εισιτηρίων:', ST_MSGSEATS: 'Μπορείτε να κλείσετε έως 4 θέσεις συγχρόνως!', // payment view PM_TITLE: '@:OV_SECMENU4', PM_TITLE_HELP: 'Όλα τα πεδία είναι απαραίτητα!', PM_TOPAY: 'Ποσό χρέωσης', PM_USERTITLE: 'Πληροφορίες κράτησης', PM_USER: 'Όνομα κράτησης', PM_EMAIL: 'Email αποστολής', PM_CARDTITLE: 'Πληροφορίες κάρτας', PM_CNAME: 'Όνομα κατόχου', PM_CNUMBER: 'Αριθμός κάρτας', PM_CEXP: 'Ημ/νία λήξης', PM_CVV: 'Κωδικός CVV', PM_BTN_PAY: 'Πληρωμή', PM_CARDFOOTER: 'Παρακαλώ συμπληρώστε τα πεδία όπως αναγράφονται στη κάρτα σας!', PM_MSG: 'Μεταφέρεστε στην ασφαλή τοποθεσία της τράπεζας για να γίνει η πληρωμή!', // settings view SG_TITLE: '@:DS_MENU5', SG_FNAME: '@:SN_FNAME', SG_LNAME: '@:SN_SNAME', SG_EMAIL: '@:LG_MAIL', SG_PASSWORD: '@:LG_PASS', SG_REPASSWORD: '@:SN_REPASSWORD', SG_PHONE: '@:SN_PHONE', SG_BTN: 'Αποθήκευση', SG_MSG_SUCCESS: 'Επιτυχής αποθήκευση', SG_MSG_ERROR: '@:SN_MSG_ERROR', SG_TERMS: '@:DS_TERMS', // reset pass view RS_TITLE: 'Αλλαγή Κωδικού', RS_EMAIL: '@:LG_MAIL', RS_PASSWORD: 'Νέος Κωδικός', RS_REPASSWORD: '@:SN_REPASSWORD', RS_EMAILERROR: '@:SN_EMAILERROR', RS_MSG_SUCCESS: 'Σας έχει σταλεί ένα email για την αλλαγή του κωδικού!', RS_MSG_ERROR: 'Δεν υπάρχει χρήστης με αυτό το email!', RS_MSG_SUCCESS2: 'Ο κωδικός σας έχει αλλάξει, μπορείτε να συνδεθείτε με το νέο κωδικό!', RS_MSG_ERROR2: 'Σφάλμα, ο κωδικός δεν άλλαξε! Προσπαθείστε ξανά!', RS_BTN: 'Αλλαγή', RS_BTN2: 'Αποστολή', RS_TERMS: '@:DS_TERMS', // resend tickets view RD_TITLE: '@:DS_MENU6', RD_EMAIL: '@:LG_MAIL', RD_DATE: 'Ημερομηνία', RD_BTN: '@:RS_BTN2', RD_EMAILERROR: '@:SN_EMAILERROR', RD_MSG_SUCCESS: 'Τα εισιτήρια έχουν σταλεί στο email σας! Σε περίπτωση που δεν το λάβετε στα εισερχόμενά σας, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο Ανεπιθύμητα.', RD_MSG_ERROR: 'Τα εισιτήρια δε βρέθηκαν!', RD_TERMS: '@:DS_TERMS', // history view HS_TITLE: 'Ιστορικό κρατήσεων', HS_BOOKING: 'Κωδικός Κράτησης', HS_DATE: 'Ημερομηνία κράτησης', HS_TOOLTIP1: 'Αποθήκευση εισιτηρίων σε μορφή pdf', HS_TOOLTIP2: 'Αποστολή εισιτηρίων με email', HS_MSG: 'Δεν υπάρχουν αποθηκευμένες αγορές!', HS_SEAT: 'Θέση', HS_CODE: 'Κωδικός εισιτηρίου', HS_ROUTE: 'Γραμμή', HS_PAY: '@:OV_PAY', HS_HOLD: '@:OV_HOLD', HS_CANCELED: 'Ακυρωμένο', HS_TERMS: '@:DS_TERMS', // fail view FL_TITLE: 'Αποτυχία', FL_MSG: 'Η κράτηση δεν ολοκληρώθηκε, παρακαλώ προσπαθείστε ξανά!', FL_MSG2: 'Υπήρξε κάποιο πρόβλημα, η πληρωμή σας δεν ολοκληρώθηκε! παρακαλώ προσπαθείστε ξανά.', FL_LNK: 'Σελίδα αναζήτησης', FL_TERMS: '@:DS_TERMS', // success view SC_TITLE: 'Επιτυχία', SC_MSG: 'Η κράτηση σας ολοκληρώθηκε, τα στοιχεία έχουν σταλεί και στο email σας! Σε περίπτωση που δεν το λάβετε στα εισερχόμενά σας, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο Ανεπιθύμητα.', SC_MSG2: 'Η αγορά σας ολοκληρώθηκε, τα εισιτήρια θα σταλούν στο email σας στα επόμενα λεπτά! Σε περίπτωση που δεν το λάβετε στα εισερχόμενά σας, παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο Ανεπιθύμητα.', SC_LNK: '@:DS_MENU6', SC_LNK2: 'Αποθήκευση εισιτηρίων', SC_SEAT: '@:HS_SEAT', SC_CODE: '@:HS_CODE', SC_ROUTE: '@:HS_ROUTE', SC_TERMS: '@:DS_TERMS', // terms of use view TU_TITLE: '@:DS_TERMS', TU_INFO: 'Όροι χρήσης της εφαρμογής online έκδοσης εισιτηρίων του Υπεραστικού Κτέλ Πρέβεζας', TU_INFO1: 'Έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου γίνεται έως και 1 ωρα πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.', TU_INFO2: 'Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει εισιτήριο και δεν πραγματοποιήσετε το ταξίδι σας, τα ΚΤΕΛ επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη, σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός 8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως. Αν δεν προσέλθετε στο ΚΤΕΛ, 2 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης, δεν μπορείτε να απαιτήσετε επιστροφή ποσού εκ των υστέρων.', TU_INFO3: 'Η αλλαγή ενός ηλεκτρονικού εισιτηρίου μπορεί να γίνει έως και 2 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης.', TU_INFO4: 'Μετά το πέρας της ημερομηνίας και ώρας αναχώρησης του εισιτηρίου δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων.', TU_INFO5: 'Μεταφορά εισιτηρίου μπορεί να γίνει για την ίδια διαδρομή μόνο μια φορά.', TU_INFO6: 'Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μπορεί να ξανασταλθεί στο email που είχατε δηλώσει κατά την αγορά του οποιαδήποτε στιγμή πριν την αναχώρηση του λεωφορείου με 2 τρόπους:', TU_INFO6a: 'Βρίσκοντας το στο ιστορικό των αγορών/κρατήσεων σας και επιλέγοντας είτε εκτύπωση pdf είτε αποστολή email (για επιβεβαιωμένους χρήστες).', TU_INFO6b: 'Μέσω της επιλογής "Επαναποστολή εισιτηρίων" εισάγοντας το email και την ημερομηνία του δρομολογίου.', TU_INFO7: 'Τα εισιτήρια, καθώς και οποιαδήποτε ενημέρωση απ\' το Υπεραστικό Κτέλ Πρέβεζας αποστέλνονται απ\' το email "noreply@ktelprevezas.gr", που θα μπορείτε να βρείτε είτε στα εισερχόμενα είτε στα ανεπιθύμητα του email που δηλώσατε κατά την αγορά.', TU_INFO8: 'Οι φοιτητές εξωτερικού δεν δικαιούνται έκπτωση.', TU_INFO9: 'Τα δρομολόγια ενημερώνονται σε βάση 40 ημερών.', TU_INFO10: 'Οι ώρες δρομολογίων που εμφανίζονται στην ολοκλήρωση της κράτησης ενδέχεται να αλλάξουν, από την ημέρα που ο χρήστης πραγματοποίησε τη συναλλαγή μέχρι την ημέρα της αναχώρησης. Σε περίπτωση αλλαγής των ωρών των δρομολογίων και σε περίπτωση που ο χρήστης έχει διαθέσει τα στοιχεία επικοινωνίας, η εταιρεία θα προσπαθήσει να έρθει σε επαφή μαζί του, προκειμένου να τον ενημερώσει όσο το δυνατό νωρίτερα για τις αλλαγές, ώστε να είναι σε θέση να προσαρμόσει ανάλογα το πρόγραμμα του ταξιδιού του. Ωστόσο, είναι ευθύνη του χρήστη να επικοινωνήσει με την εταιρεία και να ελέγξει ότι το δρομολόγιο θα λειτουργήσει όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο.', TU_INFO11: 'Δικαίωμα μεταφοράς έχουν μόνο οι χρήστες που προσκομίζουν έγκυρο έγγραφο επιβεβαίωσης ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου, με την προσκόμιση της ταυτότητάς τους. Σε περίπτωσης ειδικής έκπτωσης, ο χρήστης οφείλει να έχει μαζί του το αποδεικτικό της εν λόγω έκπτωσης (φοιτητικό πάσο, κάρτα πολυτέκνων κ.α.) και να το επιδεικνύει όποτε αυτό του ζητηθεί. Στην περίπτωση που ο χρήστης δεν φέρει μαζί το αντίστοιχο αποδεικτικό της έκπτωσης τότε θα καταβάλει επιπλέον χρήματα για να καλύψει την τιμή του ολόκληρου εισιτηρίου.', TU_INFO12: 'Ο χρήστης θα πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένα βήματα αγοράς του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως αυτά παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα. Αφού προβεί στις συγκεκριμένες ενέργειες ο χρήστης θα λάβει μέσω email επιβεβαίωσης τα στοιχεία του εισιτηρίου, τα οποία θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσει στον τόπο αναχώρησης της συγκεκριμένη διαδρομής. Εάν ο χρήστης δεν λάβει απόδειξη συναλλαγής (είτε μέσω σελίδας επιβεβαίωσης, είτε με την αποστολή email) μετά την υποβολή των στοιχείων του για την ολοκλήρωση της κράτησης/συναλλαγής του ή εάν προκύψει μήνυμα λάθους ή διακοπή της υπηρεσίας κατά την αποστολή των στοιχείων του, είναι ευθύνη του χρήστη να επικοινωνήσει με την εταιρεία προκειμένου να πληροφορηθεί για το αν ολοκληρώθηκε η εν λόγω συναλλαγή ή όχι. Η εταιρεία δεν αποδέχεται την ευθύνη για χρηματική ή άλλη απώλεια του χρήστη σε περίπτωση που για οποιαδήποτε αιτία δεν έλαβε επιβεβαίωση της κράτησης/συναλλαγής του.', TU_INFO13: 'Για οποιοδήποτε απορία ή πρόβλημα με την έκδοση των εισιτηρίων σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.', TU_INFO14: 'Μεταφορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μόνο από τα πρακτορεία.', TU_TERMS: '@:DS_TERMS', //----------- //--- END --- //----------- }